Bestyrelsesmedlemmer

09-Oktober-2022

Bestyrelsesmøde 2 oktober 2022

Mødet afholdt i fælleshuset fra kl 10.00-11.00

Svend havde meldt afbud og Johanna ligeledes grundet sygdom.

Dagsorden.
Underskrift på diverse officielle dokumenter.
Gennemgang af datoer på arrangementer 2023. Herunder bl.a Standerhejsning, solsikke udlevering, keglespillere, høstfest og præmieuddeling m.m.

Beslutninger.
Generalforsamling 2023 afholdes søndag d 27 august.
Første bestyrelsesmøde er søndag d 2 april 2023
Det blev drøftet og besluttet, at reglen om lejefritagelse for 1 have, stadig er gældende for bestyrelses medlemmer.
FM og NF udarbejder plan for containerleje 2023, samt oversigt for vigtige datoer i den kommende sæson.

Eventuelt.
Kassereren har brugt tid og kræfter, på at skabe overblik over foreningens mange haver. udlejet som ledige. Arbejdet pågår og vi forventer at have fuldt overblik inden forårssæsonen starter.
Formanden kan berette, at en hjemmeside er under opbygning og fremover vil kunne tjene, som endnu en nyttig portal til HF 1919.

Mødet blev afholdt i glædelig ro og orden. Efterfølgende blev der trakteret med Drømmekage og Æblekage fra Bandholm plantage.